Ako riadiť odpadové hospodárstvo vo firme, 1. časť
Odpady sú témou, ktorá v práci často vyvoláva stres a množstvo otázok.
Odpady sú témou, ktorá v práci často vyvoláva stres a množstvo otázok.
Nie je pozitívne počuť od šéfa, že vaša pozícia predstavuje pre firmu „režijný náklad“.
Zákonník práce v § 120 určuje minimálne mzdové nároky, ktorými sa zamestnávatelia musia riadiť pri stanovovaní mzdy zamestnancov.
Excel musí viac či menej poznať každá žena, ktorá pracuje alebo chce začať pracovať ako asistentka. Neviem, či je nejaká šanca, že by ste sa v administratíve s týmto programom vôbec nestretli.
Prideľovanie stravných lístkov a tvorba cestovných príkazov býva bežnou súčasťou práce asistentiek.
Ide o zásadnú časť náplne práce každej asistentky. Asistentka musí vedieť vstupné údaje správne zaradiť a nasmerovať, roztriediť alebo zredukovať, prípadne doplniť o ďalšie informácie a usporiadať do celkov.
Náplň práce asistentky býva odlišná podľa veľkosti a zamerania firmy. Keď sa niekto hlási za fakturantku, je jasné, že bude fakturovať. Ale ak sa hlásite za asistentku, môžete sa stretnúť s čímkoľvek. Od vynášania smetí až po manažérske aktivity, a to v jednej firme.