Menu

Časový manažment v práci asistentky

Ak asistentka nepozná alebo si nesprávne stanoví svoje pracovné priority, skôr či neskôr bude v práci stratená. Dokonca sa môže stať, že zameškané veci nikdy nedobehne. Aj také následky máva ľahostajnosť k manažovaniu vlastného času.

Čítať ďalej...

Asistentka - fluktuantka?

Mám v životopise správny počet zamestnaní? Alebo sa spýtam inak. Kedy človek začne byť považovaný za fluktuanta? Viacerých podnikateľov som už počula hovoriť, že keď v životopise vidia časté striedanie práce, okamžite ho roztrhajú.

Čítať ďalej...

Práca s informáciami

Ide o zásadnú časť náplne práce každej asistentky. Asistentka musí vedieť vstupné údaje správne zaradiť a nasmerovať, roztriediť alebo zredukovať, prípadne doplniť o ďalšie informácie a usporiadať do celkov.

Čítať ďalej...